ZvB je primarne RP hra. Pokud si pamatujes doby kdy frcely blogovy skoly car a kouzel vseho druhu, tak prave tehdy ZvB nabidlo alternativu v podobe doplneni textove hry (rozhovory a emoty) o zakladni grafiku, ktera predevsim zjednodusovala interakci, clovek nemusel furt opakovat co ma na sobe, jak vypada, nemusel si cist jak vypada okoli, sledovat emoty kdo jaky predmet polozil a nemusel si vymyslet nebo resit nejakym sofistikovanym generatorem nahodnych cisel ucinky kouzel. Rozhodne bych rekl, ze ZvB ma i vzhledem k vyuziti Ultimy bliz k ciste RP hram jako je Draci doupe, nez k radoby RP hram jako je WoWko nebo LoLko, kde kycovitost grafiky nezna mezi.
Ano. Hra by se mela nejak rozvijet. Kdyz jsem byl pred nekolika realnymi lety zastance hracu, rikal jsem Kucirovi na porade s RT, ze prvni hraci dokoncuji studium, hraji za dospely postavy a nemaji co delat. Nudi se a hrozi, ze prestanou hrat. Ze by je chtelo vic zapojit do hry i do rocenek. Tehdy mi rekl, ze ZvB je hlavne pro studenty a ze co se s nima stane po dokonceni studia je mu jedno a ze to nehodla resit. Nastesti doba pokrocila, nevim jestli tomu pomohla obmena RT, ale ZvB se rozvinulo. Ted uz je mozny po ukonceni studia nastoupit i na ruzne profese na hrade i mimo hrad. Zazil jsem i akci pro dospelaky mimo hrad. Dokonce se i zasnezuji lokace mimo hrad, zamrzaji vodni plochy a mam pocit ze se i realizuji oslavy svatku v Kotli. A tohle je podle me ten nejzasadnejsi smer, kterym by se ZvB melo rozvijet. Melo by rozvijet system zaclenovani dospelych postav do pribehu, nabirat z rad dospelych postav cleny ruznych tymu, zapojit je do planovani rocenek atd. Vymysleni novych predmetu jako je kosmetika, samostatnej item pro prakticky kazdy jidlo, prejmenovavani pokrmu pro slavnostni prilezitosti jen aby tam byly co ja vim treba plody more co jsou jen na jedne konkretni akci... to uplne zbytecne zatezuje RT a odvadi pozornost prave od pribehu.
Nevidim sice do zakulisi vedeni hry, ale zkuste mi nekdo rict, ze kdyby se nevytvarelo 1000+1 zbytecnej predmet, nechalo se zase vic veci na fantasii hracu, nedelaly se komplikovany prilezitostny stavby a vyzdoby na kazdej halloween, silvestr a vanoce pokazde neco uplne novyho, ze by RT nemelo vic casu na vymysleni a realizaci rocenek a pribehu, ktery vzdycky byly a budou to nejdulezitejsi pro RP hry. A ze vetsina lidi v tymu nejradsi stavi a nikdo nechce vymyslet pribeh? I s tim se da pracovat. Mimo to, nejsou zapotrebi jen lidi co pribeh vymysli, ale taky co si zahrajou nejakou tu zapornou nebo i kladnou pribehovou postavu. A do toho by snad i ti stavari obcas sli.