Hráči - Diskuzni Forum > Obrazárna

ZvB 2 aneb jak je to doopravdy

<< < (70/70)

Lauren:
okno vo veľkej sieni!:D

Tom Field:
Tak tohle vypadá božsky, od roku 2012 jsem na ŽvB měl asi 2-3 postavy. Mám ŽvB rád ale vždy mi do toho něco skočí. Nevím jestli jsem blb, imbecil, *****,***** nebo jinej výraz pro bezmozkovou kreaturu. Ale já na Ultimě bradavice nevidím. Vím že by asi bylo nemožný něco takovýho postavit. Vždycky jsem ŽvB bral a beru jako "jinou HP dimenzi" protože si prostě nedokážu v tom prostředí dokázat představit normální hrad z knih/filmů. Ale tohle by bylo úžasný. Nechci se do toho ani cpát, poněvadž jsem v tomhle lajk, a naprogramoval jsem jenom jednoduchou skákačku. Ale tohle mi vzalo dech. Vodáček je machr, ale zase vezměte si Minecraft. Notch začínal sám a naprogramoval jednoduchou kostkovou blbost. Postupně to ale bylo těžší, a nakonec musel vytvořit studio. Protože představte si když tolik času zabere textura, kolik by zabral např: Jedoucí vlak, Příčná ulice, AzkaBAN a další. Inspiraci si třeba můžete brát ze hry Harry Potter a fénixův řád, kde je všechno do (skoro) puntíku přesný jako z knih. A další věc. Jak takovou hru rozjet na multiplayeru, ty teleporty přes hrad, pokud se projde tajnou chodbou a tak. Zkrátka je před Vodáčkem a ostatníma spousta práce. Hodně sil a nervů, a věřme že Vodáčkovo sarkazmus to vydrží bez poškození ;D PS: Doufám že ten projekt pořád jede a nepíšu zbytečně :D PS2: Den v bradavicích se bere jako demo ne? :D

Bc. Vodacek je osel:
DvB byl jen test toho, jeslti jsme něčeho schopni a jsme vyhráli sme tričko a to mám ted na sobě  ;D

Tom Field:
To je roztomiloušký triškoooo :D No je vidět že vám to jde, ještě pár let na  doladění fyziky, lokací, mudlovských lokací a můžeme směle do toho  ;D Ještě doporučuju doladit třeba stoupat SHIFTem a CTRL klesat, protože když jsem třeba v trénování střelby couval, tak mě vytáčelo že mě to zároveň táhne i nahoru :D

Navigace

[0] Seznam témat

[*] Předchozí strana

Přejít na plnou verzi