No, myslim, že to naše chování bylo trochu přehnaný, většinou takhle ty hodiny neprobíhaj, že jo. Tohle bylo peklo
Celkovej výklad (ze kterýho chudák moc nestihl) byl dobrej, i to, jak se choval vůči nám, když viděl, jaký jsme spratci.
1. Každej učitel by si měl nejdřív hru zkusit ovládat a naučit se pořádně jak chodit, možnosti ovládání.. aby nepřišel bez jakýchkoliv informací celkově..
2. Víc emotovat, sice se choval dobře, to jo, ale určitě víc těch emotů, bez nich je to taký "neživý". Težko si můžeme vymyslet, jak se učitel zrovna tváří, KAM KOUKÁ, prostě to o ničem pak celkově nevypovídá.
3. Napadlo mě třeba, že by se mohl jako student kouknout ve hře na nějakou hodinu jinýho učitele, aby byl trochu v obraze.
Víc mě zatim nějak nenapadá..