Hráči - Diskuzni Forum > Informace o projektu

Otevřené zavařovačky 2

<< < (2/13) > >>

Alis Alterey:
Nerada sa pýtam takúto hlúpu otázku a vopred sa za ňu ospravedlňujem, no nikde som sa to nedočítala. Akým spôsobom budú prosím zavarovačky prebiehať? Bude umožnený skorší vstup do hry, alebo formou icq, či nejako inak? Veľmi rada by som a ich zúčastnila. Vopred ďakujem za odpoveď.

Jeremy:
Bude vám umožněn vstup do hry, ale všichni co tam takhle přijdou se budou muset zúčastnit.

Matthew Black:
Šancu by som mu dal, mal to samozrejme sťažené všetkými možnými udalosťami z kt. by sa asi ani polovica na žiadnej hodine nestala, každopádne, určite viac emotov, pochybujem že 70 ročný pán by si nechal skákať po hlave, avšak kvôli tomu by som ho nezavrhoval, to s tým jedlom a pitím, tam by som body alebo tresty (strhával a udeľoval) hneď, toto sa proste na žiadnej hodine nemôže stať, pri 20 ročnom profákovi si to ešte ako tak možno niekto dovolí, avšak 70 r. ľudia sa s nikým nebabrú.

No, ako vravím, šancu by som mu dal, nebolo to zlé a aj napriek "pár" nepriaznivým udalostiam to zvládol prijateľne. *zavrie odborné oko a zapína hru*

Tomaash:
na první zavařovačce bylo asi 12 hráčů, z toho dva členové podpůrného týmu.
řešili jsme původ projektu a co je v takovém projektu důležité.

poté byla příležitost zajít se podívat na úplně opravdický konkurz na učitele v žvb a závařníci v něm sehráli roli studentů na ukázkové hodině. poté byla diskuze jaký konkurz byl a jaký by měl být učitel v žvb

Hayley Bettencourt:
No, myslim, že to naše chování bylo trochu přehnaný, většinou takhle ty hodiny neprobíhaj, že jo. Tohle bylo peklo :D

Celkovej výklad (ze kterýho chudák moc nestihl) byl dobrej, i to, jak se choval vůči nám, když viděl, jaký jsme spratci.
1.  Každej učitel by si měl nejdřív hru zkusit ovládat a naučit se pořádně jak chodit, možnosti ovládání.. aby nepřišel bez jakýchkoliv informací celkově..
2. Víc emotovat, sice se choval dobře, to jo, ale určitě víc těch emotů, bez nich je to taký "neživý". Težko si můžeme vymyslet, jak se učitel zrovna tváří, KAM KOUKÁ, prostě to o ničem pak celkově nevypovídá.
3. Napadlo mě třeba, že by se mohl jako student kouknout ve hře na nějakou hodinu jinýho učitele, aby byl trochu v obraze.

Víc mě zatim nějak nenapadá..

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

[*] Předchozí strana

Přejít na plnou verzi