Autor Téma: Nevhodny postoj zastupkyne koordinatora k hracskym srazum  (Přečteno 3857 krát)

Offline Samuel Humming

  • Dospělák
  • Příspěvků: 1551
Nevhodny postoj zastupkyne koordinatora k hracskym srazum
« kdy: Duben 25, 2017, 12:16:38 dopoledne »
Na srazy v Brně opět jezdí jen Brňáci, takže není o co stát ;-)

Chtel jsem puvodne napsat kolik lidi jezdi na brnensky srazy z jakych mest, ale to by bylo zbytecne na dlouho. Kazdopadne pro tvou informaci do Brna jezdi na srazy hraci z Prahy, Ostravy, Trebice, Olomouce a o nekterych, hlavne ted z posledniho srazu, ani nevim odkud jsou. Kazdopadne prumer bude cca 30% brnaku, nebo v Brne studujicich mimobrnaku a zbytek z cele republiky. Je zajimavy, ze tem lidem stoji za to travit nekolik hodin na ceste, aby prijeli na sraz do Brna, kdyz neni o co stat. Stejna situace pak nastala nedavno s Ostravskym srazem, kde z osmi lidi byla jedina ostravacka. Jeste zajimavejsi je, ze nevim o tom, ze by aspon na jeden takovy sraz za posledniho pul roku prijel aspon jeden zastupce vedeni projektu.

Nicmene je super, jak se RT snazi hrat na profiky a na vsechno mit nejaky pravidlo a postup a pak zastupkyne koordinatora verejne urazi hrace na zaklade jejich bydliste. Byt opravdu profesionalove, uz by nebyla v tymu, ten komentar by byl smazanej a na foru by se verejne omluvili za nevhodny chovani clena RT. Mozna to zbytecne resim, ale od vedeni projektu bych cekal spis ze bude chit poznat hrace osobne, nez ze bude dehonestovat jejich uspesny neoficialni srazy. A kdyz uz si RT organizuje srazy vyhradne v Praze, bylo by fajn, kdyby aspon projevilo dostatek slusnosti a profesionality a bylo rado za vsechny hracsky srazy v jinych mestech.