Autor Téma: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy  (Přečteno 134134 krát)

Offline David Fletcher

  • Příspěvků: 209
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #200 kdy: Červenec 09, 2012, 10:38:40 odpoledne »
No v komentářích pod videem píše Vodáček že ne

Edit: Teda v popisku videa

Offline Alexandr Brise

  • Příspěvků: 65
  • Temnota je v každém z nás a jen málo kdo ji ovládá
    • Alexův Život v Bradavicích
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #201 kdy: Červenec 09, 2012, 10:40:54 odpoledne »
Chápu že se to asi nemá ale mohl by si extrahovat něco z Modthesims(tuším že jsme to už někam psal) :)

Offline Bc. Vodacek je osel

  • RT ŽvB
  • *****
  • Příspěvků: 8488
  • Na prstech obou rukou lze napočítat až do 1024!
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #202 kdy: Červenec 09, 2012, 10:43:26 odpoledne »
http://www.youtube.com/watch?v=H8SRPFsB6lc mám ohohle chlápka a ten se jaksi moc nehodí
luf

Offline Alexandr Brise

  • Příspěvků: 65
  • Temnota je v každém z nás a jen málo kdo ji ovládá
    • Alexův Život v Bradavicích
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #203 kdy: Červenec 09, 2012, 10:50:52 odpoledne »
Vem si příklad z TR: Underworld ty taky vycházeli z jedné zkl. postavy měnili se jen vlasy a oči.
Jinak jak jsem řekl zkus Modthesims myslím že by se ti něco podařilo dát do svého editoru postav :)

Offline Geneticky změněný Eskymak

  • Klub ŽvB
  • *
  • Příspěvků: 4635
  • OXI!
    • Můj blog
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #204 kdy: Červenec 09, 2012, 11:50:50 odpoledne »
V UO máme taky jen jednu postavu no booože....

btw, zrovna za takovýhle svalovce bych klidně hrál  ;D

Offline Alexandr Brise

  • Příspěvků: 65
  • Temnota je v každém z nás a jen málo kdo ji ovládá
    • Alexův Život v Bradavicích
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #205 kdy: Červenec 10, 2012, 08:23:06 dopoledne »
Zkrácení citace...btw, zrovna za takovýhle svalovce bych klidně hrál  ;D

Úplně vidím 11 leté dítě s postavou 30 letého kulturisty :D :D To si rovnou může vzít postavy z WOW :D :D .

Vem si příklad z TR: Underworld ty taky vycházeli z jedné zkl. postavy měnili se jen vlasy a oči....
http://youtu.be/QTkuK0-sdY8
Podívej se na obličeje témeř stejné a Natla je stejná (Natla=Boss). Jinak je to fan video v realu by byla Lara mrtvá.....

Offline Ben Thruffle

  • RT ŽvB
  • *****
  • Příspěvků: 3415
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #206 kdy: Červenec 10, 2012, 10:23:35 dopoledne »
Pokud nebude moznost hrat za Taurena, tak je zvb2 mrtvej projekt

Offline Alexandr Brise

  • Příspěvků: 65
  • Temnota je v každém z nás a jen málo kdo ji ovládá
    • Alexův Život v Bradavicích
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #207 kdy: Srpen 17, 2012, 03:01:42 odpoledne »
Nechci tě tímto Vodáčku jakkoliv urazit či něco jiného jen mě napadlo když je to Free
http://www.youtube.com/watch?v=C4yfar4AG-g
http://www.sendspace.com/file/1cc3se


Myslím že otexturování hradu je snažší než ho celý vytvořit. :) Snad jsem ti aspoň trochu pomohl :)

Offline Geneticky změněný Eskymak

  • Klub ŽvB
  • *
  • Příspěvků: 4635
  • OXI!
    • Můj blog
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #208 kdy: Srpen 17, 2012, 03:37:31 odpoledne »
Tenhle model už máme, jen, jak mi řekl Vodáček, není možné to vykreslovat v reálném čase (ve hře), protože je model moc velký a detailní. Dneska se herní objekty skládají z mnoha menších a jednoduších částí, podobně jako je tomu v UO. Každopádně se na ten model podívám podrobněji, až se dostanu k nějakýmu výkonějšímu stroji, protože ve 3Dmaxu to prostě neotevřu. A to mám Athlon X2 2,1GHz, 1,5GB ram a GF 9800GT 512MB. Asi to bude chtít něco řádově lepšího. Snad bude stačit to co budu mít k dispozici o víkendu. Každopádně i to vypovídá o náročnosti modelu. (a to ještění není otexturován, osvětlen, ostínován, natož aby se pak dalo okolo v davech procházet s postavičkama či dokonce lítat na koštěti.)

Offline Alexandr Brise

  • Příspěvků: 65
  • Temnota je v každém z nás a jen málo kdo ji ovládá
    • Alexův Život v Bradavicích
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #209 kdy: Srpen 17, 2012, 03:56:14 odpoledne »
No ovšem to co jsem četl značí že to nemá ani hotové protože poslední aktualizace 14. června přidala odzkaz na model tzn. že se to do roku 2013 může upln zmenit

Offline Geneticky změněný Eskymak

  • Klub ŽvB
  • *
  • Příspěvků: 4635
  • OXI!
    • Můj blog
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #210 kdy: Srpen 17, 2012, 04:06:51 odpoledne »
No, to znamená že se vše ještě zkomplikuje i když já si spíš myslím že to ani dodělávat nebude. Každopádně pro hru je to těžko použitelné, já osobně to chci pouze jako zdroj informací a inspiraci pro případný vlastní model.

Offline Samuel Humming

  • Dospělák
  • Příspěvků: 1551
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #211 kdy: Srpen 17, 2012, 05:18:58 odpoledne »
reknu to takhle. pro pouziti takovyho kompletniho modelu, vcetne pozemku, otexturovanyho, nasvetlenyho atd. vcetne 100-150 hracu, kteri by se furt pohybovali, behali, litali, kouzlili atp. bych to videl asi tak, ze by na tu hru bylo zapotrebi stroj na urovni aspon Intel Core i5 3GHz, 8GB RAM DDR3 a nejaka graficka karta trochu na urovni s 1-2GB GDDR5 pameti. hodnotu pocitace, kterej by to snad trochu rozumne plynule rozjel bych odhadoval na neco kolem 19tis. kc pul minus. teda je fakt ze hodne prace odvede u MMORPG server, ale i tak by klient nemohl byt uplne normalni 5-10 let starej domaci pocitac, co ma vetsina lidi doma. ostatne nejen ze Ultima nacita jednotlivy lokace zvlast, ona to tak dela kazda hra s trochu rozumne velkym hernim svetem :)

jinak Eskymaku ... na tom stroji cos popsal nema moc smysl neco takovyho zkouset otevrit. sice jsem delsi dobu nepracoval s 3D modelacnima aplikacema, ale kdyz jsem naposled delal do skoly 3D model Hummeru v CADKey myslim, tak ikdyz jsem mel peknou sunku (Sempron64 3000+ 1,8GHz jednojadro, 1GB RAM DDR1, GeForce 7600GS 256MB) tak se mi ten model vykresloval dost dlouho. a to bylo celkem trivialni auto. jen karoserie, sedadla, volant, nejakej jednoduchej motor. zadny extra detaily. kdyz si predstavim komplet Bradavice + pozemky ... :D no leda ten model nakrajet na casti a pro pohyb v exterierech vykuchat vnitrnosti jako u ZvB. pak by to snad nejak trochu jelo. pomalu :D

Offline Geneticky změněný Eskymak

  • Klub ŽvB
  • *
  • Příspěvků: 4635
  • OXI!
    • Můj blog
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #212 kdy: Srpen 17, 2012, 09:54:23 odpoledne »
Tak interiéry budou pochopitelně zvlášt, jako v každej jinej hře. Oni tam ted ani žádný nejsou je to jen exteriér. Jinak u MMO prakticky server ničemu nepomůže, klient je stejně náročnej a server jen zajištuje tu komunikaci a kontrolu. Je tomu i v UO, klient hlídá prakticky vše a server na to jen dohlíží a krmí ho informace o ostatních.

Offline Alexandr Brise

  • Příspěvků: 65
  • Temnota je v každém z nás a jen málo kdo ji ovládá
    • Alexův Život v Bradavicích
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #213 kdy: Srpen 18, 2012, 09:42:56 dopoledne »
Tak jsem googlil dál a našel jsem dalších pár hradů. Některé jsou i s interiérem.
http://www.youtube.com/watch?v=-LGScrVNvaw
http://www.youtube.com/watch?v=x4nfLXJDdpM
http://www.youtube.com/watch?v=aPJ4t44AImY
ale stejně nechápu proč se nedá vytáhnout hrad z HP5 nebo 6 tam už je přeci celej a je navíc dokonalej :)

Offline Geneticky změněný Eskymak

  • Klub ŽvB
  • *
  • Příspěvků: 4635
  • OXI!
    • Můj blog
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #214 kdy: Srpen 18, 2012, 10:07:10 dopoledne »
Nemůžeš použít obsah jiný hry :-)

Offline Cuba Jenders

  • Příspěvků: 133
  • nejsem tak zlý jak si myslíš jsem mnohem horší
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #215 kdy: Srpen 18, 2012, 10:12:31 dopoledne »
eskymák na to káp a i kdyby muselo by se toho polovina předělat

Offline Samuel Humming

  • Dospělák
  • Příspěvků: 1551
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #216 kdy: Srpen 18, 2012, 10:51:04 dopoledne »
Peccoskaify: nemas nahodou v cine firmu kopirujici nejakej ceskej vyrobek? :D majitele tech firem maji zjevne stejny nazory jako ty :D okopirovat cizi produkt, navic komercni produkt a pouzit ho pro vlastni vyrobu je tak trochu ... nelegalni? nezakonny? trestny? no neco z toho urcite :D

Eskymak: no pokud server nedela nic nez preposila data o hracich tak by ty super vykonny stroje musel mit kazdej hrac. coz neni moc realny. by me zajimalo jaky stroje maji hraci ZvB :D

Offline Alexandr Brise

  • Příspěvků: 65
  • Temnota je v každém z nás a jen málo kdo ji ovládá
    • Alexův Život v Bradavicích
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #217 kdy: Srpen 18, 2012, 11:49:41 dopoledne »
V
Peccoskaify: nemas nahodou v cine firmu kopirujici nejakej ceskej vyrobek? :D majitele tech firem maji zjevne stejny nazory jako ty :D okopirovat cizi produkt, navic komercni produkt a pouzit ho pro vlastni vyrobu je tak trochu ... nelegalni? nezakonny? trestny? no neco z toho urcite :D

Eskymak: no pokud server nedela nic nez preposila data o hracich tak by ty super vykonny stroje musel mit kazdej hrac. coz neni moc realny. by me zajimalo jaky stroje maji hraci ZvB :D

Ale když to bereš takhle tak samoosobě vytvořit HP server je nelegální pokud nezaplatíš za autorská práva

Offline Capik

  • AzkaBan
  • Příspěvků: 19
  • Na každou sviňi se vaří voda.
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #218 kdy: Srpen 18, 2012, 12:31:18 odpoledne »
Pokud vím, tak samo o sobě žvb porušuje zákon. Ale je to něco jiného, něž vykrást hru a pak to použít na jinou, sice nekomerční hru. Pořád je to trestný čin..

Offline Samuel Humming

  • Dospělák
  • Příspěvků: 1551
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #219 kdy: Srpen 18, 2012, 12:37:36 odpoledne »
u ZvB je to sporny. ono neco jinyho je vybrakovat grafiku placene hry a neco jinyho je pouzit jmena postav a lokaci z knihy. a to je tak vsechno co ZvB kopiruje, bo podobnost s lokacema z her a filmu je minimalni a pokud by pouzivani jmen bylo trestny tak jsou vsichni autori HP povidek zlocinci :D ale priznam se ze tak dobre autorsky zakon neznam. vy asi jo :D

Offline Medvěd

  • Klub ŽvB
  • *
  • Příspěvků: 1846
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #220 kdy: Srpen 18, 2012, 02:21:41 odpoledne »
Pokud vím, tak samo o sobě žvb porušuje zákon. Ale je to něco jiného, něž vykrást hru a pak to použít na jinou, sice nekomerční hru. Pořád je to trestný čin..

Nerada ti beru iluze :) ale ŽVB zákon neporušuje.
Ať emulátorem (EMA) která byla dána do světa po delší době fungování hry, tvůrci samotné hry.. pod podmínkou že ji nikdo nesmí využívat ke svému obohacení. To znamená nesmí se za hraní na "neschváleném" serveru platit a nesmí mít z toho majitel/provozovatel serveru žádný prospěch. V takovém připadě, a to jsem někde četl že se to stalo s ruským serverem, může majitel licenčních práv nechat soudně ukončit provoz.

Licenční zákon se vztahuje na nedovolené šíření, padělání a poškozování dané věci :) a v případě ŽVB se ani o jednom hovořit nedá.

Björn: líp bych to nezformuloval! Karma up.
« Poslední změna: Srpen 18, 2012, 03:59:26 odpoledne od Björn »

Offline Nancy

  • RT ŽvB
  • *****
  • Příspěvků: 2895
  • long live all the magic we made
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #221 kdy: Srpen 18, 2012, 03:39:22 odpoledne »
Zrovna jsem to chtěla napsat, ale Lorra mě předběhla - ŽvB není nelegální, protože neslouží k obohacení nikoho. Vím, že se tohle hodně řešilo i okolo ozvučení hry - že se nesmí použít znělka z HP (pro nedovolené šíření)

Offline Geneticky změněný Eskymak

  • Klub ŽvB
  • *
  • Příspěvků: 4635
  • OXI!
    • Můj blog
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #222 kdy: Srpen 18, 2012, 10:07:11 odpoledne »
Eskymak: no pokud server nedela nic nez preposila data o hracich tak by ty super vykonny stroje musel mit kazdej hrac. coz neni moc realny. by me zajimalo jaky stroje maji hraci ZvB :D
Tak server dělá v podstatě to co klient (pro kontrolu) + něco na víc :)

Pokud vím, tak samo o sobě žvb porušuje zákon. Ale je to něco jiného, něž vykrást hru a pak to použít na jinou, sice nekomerční hru. Pořád je to trestný čin..

Nerada ti beru iluze :) ale ŽVB zákon neporušuje.
Ať emulátorem (EMA) která byla dána do světa po delší době fungování hry, tvůrci samotné hry.. pod podmínkou že ji nikdo nesmí využívat ke svému obohacení. To znamená nesmí se za hraní na "neschváleném" serveru platit a nesmí mít z toho majitel/provozovatel serveru žádný prospěch. V takovém připadě, a to jsem někde četl že se to stalo s ruským serverem, může majitel licenčních práv nechat soudně ukončit provoz.

Licenční zákon se vztahuje na nedovolené šíření, padělání a poškozování dané věci :) a v případě ŽVB se ani o jednom hovořit nedá.

Björn: líp bych to nezformuloval! Karma up.


Jenže EMA (RunUO) není od tvůrců hry (alespoň mi tato skutečnost není známa). Každopádně to je legální, protože veškerý (skriptový) obsah je originální. To se ale nedá říci o klientu, protože každý kdo instaluje (oficiálním instalátorem) klienta souhlasí s podmínkami používání, kde je tuším jasně uvedeno, že ho nebude používat k připojení na jiné, než oficiální servery. Určitě tam bude i nějaká položka týkající se obsahu a o tom jak s ním má být nakládáno. Každopádně herní klient je šířen volně a zdarma a k žádnému nelegálnímu (neautorizovanému) šíření a používání tedy nedochází. Platí se až za hraní na oficiálním serveru, což my nijak neporušujeme, protože hrajeme na serveru vlastním. Navíc naši  hráči s žádným licenčním ujednáním nesouhlasí (protože jim náš instalátor nic neukáže), takže těžko říci, že něco porušují. Jediné porušení podmínek je asi ze strany toho, kdo si nainstaluje oficiálním instalátorem UO a pak ji předělá na ŽvB.

EA tohle toleruje protože obří komunita okolo všech možných shardů je to jediné, co drží UO při životě. Je to jediný způsob jak se o UO dozvědět. V regálech obchodů ji už pěkných pár let nenajdete. Navíc stejně nemůže nic moc dělat, a když jim žádný zisk neuniká (servery používají vlastní HW i SW a hráči používají klienta který je tak jako tak volně a zdarma dostupný) tak proč si dělat negativní reklamu.

Myslím, že situace okolo UO je stejná úplně jako u OpenTTD (klonu TTD).

btw, taky bych byl rád kdybychom měli v ŽvB 2 pořádný ozvučení. Amanda má orchestr takže už to bude chtít jen pár dalších kapel z jinejch žánrů  ;D

Offline Björn

  • Klub ŽvB
  • *
  • Příspěvků: 1697
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #223 kdy: Srpen 18, 2012, 10:17:38 odpoledne »
Nad ozvučením (klidně i do ŽvB1) už jsem kolikrát přemejšlel a uvažoval a dál uvažuju (ale nefaká mi InsideUO tak to jde dost blbě :P). Myslím, že o hudbu by ani tak nešlo, jako spíš o klasický denní zvuky.

Co se týče tý právní stránky, jediný co je podstatný, že všechno na ŽvB je legální. Můžete si všimnout, že plně akceptujeme plná autorská práva UO (dole při vstupním okně). Samozřejmě co se světa HP týče je to komplikovanější. Veškeré copyrighty patří tuším nakladatelstvím a ostatním společnostem, co se na HP podíleli, tudíž pokud by nás chtěli za podobnosti s jejich díly zakázat, obhajoba by šla těžko.

Offline Geneticky změněný Eskymak

  • Klub ŽvB
  • *
  • Příspěvků: 4635
  • OXI!
    • Můj blog
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #224 kdy: Srpen 18, 2012, 10:34:29 odpoledne »
Ale ona by šla těžko i ta žaloba. Aktuálně snad není nic, co by se dalo považovat jako autorská práva porušující, kvůli podobnosti s HP. Když to tak vemem, tak HP není ani nijak moc originální co se týče prostředí. Originální je jen příběh a ten nijak nekopírujem. A prachy se z nás vytřískat nedaj žádný protože žádný ze hry nemáme. Pochopitelně kdybychom dělali hru komerčně tak bychom už nebyli. Aktuálně ani není žádná konkurenční oficiální mmo, pro kterou bychom byli konkurence a ještě k tomu jsem v ČR :-)

Ona má UO plno zvuků, jen moc nepoužívají. Na zvuk při skriptování se moc nehledí, radši tam dáme emoty a je to. Nemožnost pustit hudbu při spoustě akcí je hodně omezující ale i kdyby si dal někdo tu práci a do ultimy by tu hudbu nahrál (právní stránku zanedbáváme) tak by to významně ovlivnilo velikost balíčku.

U ŽvB 2 je to pak řešitelným updatama za běhu nebo ještě lépe streamováním. (automatická verze žvb rádia)

Offline Geneticky změněný Eskymak

  • Klub ŽvB
  • *
  • Příspěvků: 4635
  • OXI!
    • Můj blog
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #225 kdy: Srpen 18, 2012, 10:50:21 odpoledne »
Jo a mimochodem, dneska se mi podařilo otevřít ten model hradu. Má "jen" 1 300 000 polygonů. :-)

Absolutně neupravitelné (0,3fps v 3D maxu ) ani na i5 dualcoru, s 6GB ram a 1gb novou herní grafárnou (nevím číslo). Na podobný modely už to holt chce nějakou pořádnou pracovní stanici, bežnej herní počítač už to očividně nedává (a není divu).

Offline Capik

  • AzkaBan
  • Příspěvků: 19
  • Na každou sviňi se vaří voda.
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #226 kdy: Srpen 18, 2012, 11:07:13 odpoledne »

Offline Alexandr Brise

  • Příspěvků: 65
  • Temnota je v každém z nás a jen málo kdo ji ovládá
    • Alexův Život v Bradavicích
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #227 kdy: Srpen 19, 2012, 08:54:37 dopoledne »
...zkráceno.. A prachy se z nás vytřískat nedaj žádný protože žádný ze hry nemáme. Pochopitelně kdybychom dělali hru komerčně tak bychom už nebyli. Aktuálně ani není žádná konkurenční oficiální mmo, pro kterou bychom byli konkurence a ještě k tomu jsem v ČR :-)


Tak s tím nesouhlasím :) Jedno MMO(jestli to není RPG) a předpokládám že jméno napsat nemohu z důvodu reklami. No ale už nebudu prudit abych si vás neznepřátelil ještě než v září začnu (snad) hrát.

Offline Geneticky změněný Eskymak

  • Klub ŽvB
  • *
  • Příspěvků: 4635
  • OXI!
    • Můj blog
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #228 kdy: Srpen 19, 2012, 09:44:27 dopoledne »
Aktuálně ani není žádná konkurenční oficiální mmo, pro kterou bychom byli konkurence a ještě k tomu jsem v ČR :-)

Offline Capik

  • AzkaBan
  • Příspěvků: 19
  • Na každou sviňi se vaří voda.
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #229 kdy: Srpen 21, 2012, 03:07:56 odpoledne »
Začal sem spolurpacovat s http://www.facebook.com/ToorahGamesAndSoftware

Jeho hra vypadá fakt zajímavě.  Brzy bude i nějaká beta ke stažení. Je to Němec, ale hru dělá v Angličtině, tak pak nebude problém abych hru přeložil.

Offline Bc. Vodacek je osel

  • RT ŽvB
  • *****
  • Příspěvků: 8488
  • Na prstech obou rukou lze napočítat až do 1024!
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #230 kdy: Srpen 21, 2012, 03:19:06 odpoledne »
to abysme mu napráskali co seš za vykuka
luf

Offline Geneticky změněný Eskymak

  • Klub ŽvB
  • *
  • Příspěvků: 4635
  • OXI!
    • Můj blog
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #231 kdy: Srpen 21, 2012, 03:45:35 odpoledne »
No, asi tak nějak.


Jinak to vypadá že na tom s vývojem není o moc dál než Vodáček a to ještě soudím dle veřejně dostupných a tedy zastaralých informací.

Offline Bc. Vodacek je osel

  • RT ŽvB
  • *****
  • Příspěvků: 8488
  • Na prstech obou rukou lze napočítat až do 1024!
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #232 kdy: Srpen 21, 2012, 03:49:44 odpoledne »
unity je ted prostě v modní...
luf

Offline Capik

  • AzkaBan
  • Příspěvků: 19
  • Na každou sviňi se vaří voda.
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #233 kdy: Srpen 21, 2012, 03:55:22 odpoledne »
Tady někdo žárlí  :D

On je o dost dál jak Vodáček..Co má vodáček? Kameru, zeď a nějaký základní věci jako efekty a tak dale...Pletuli se, přesvědč mě o opaku..

Offline Björn

  • Klub ŽvB
  • *
  • Příspěvků: 1697
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #234 kdy: Srpen 21, 2012, 07:26:05 odpoledne »
Žárlíme a závidíme, moc. Vodáček si závistí, že s ním spolupracuješ ty a ne on vytrhal všechny vlasy.

Přesvědčovat tě o ničem nemusíme, víme o tobě, že ty se přesvědčit nedáš, ať jsou argumenty sebevíc rozumné, proto nebudeme plýtvat síly. Popravdě bez prominutí si myslím, že jsi poslední člověk, od kterého vodáček stojí o uznání. Za sebe řikam, že tomu všemu technickýmu nerozumim, ale mam respekt k lidem, co se do něčeho takovýho pustí. A ještě větší k tomu, kdo to do konce dotáhne.

Jsem ale nucen tě upozornit, že cokoliv co by mohlo vyznít jako reklama bude tvrdě postihnuto.

Offline Geneticky změněný Eskymak

  • Klub ŽvB
  • *
  • Příspěvků: 4635
  • OXI!
    • Můj blog
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #235 kdy: Srpen 21, 2012, 08:08:39 odpoledne »
Jediný co má navíc je hrad v minecraftu  ;D (a pár modelů co za odpoledne splácam v podobnej kvalitě taky) víc jsem neviděl ani jsem nic extra nehledal (podobných projektů už tu bylo a bude...)

Offline Capik

  • AzkaBan
  • Příspěvků: 19
  • Na každou sviňi se vaří voda.
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #236 kdy: Srpen 21, 2012, 09:42:07 odpoledne »
Ne, Vodacek nezavádí to, že s nim spolupracuju. Závidí, protože se dostal dál jak on.

Já sem otevřen všem argumentům a námitkám. To, že je někdo neumí položit není má věc. Samozřejmě mě a ani nikomu jinýmu nemusí nic dokazovat a moje uznání taky nepotřebuje. Je tu tolik vlez-doprdelek, že mu to na trochu sebevědomí postačí.

I já jeho projekt obdivoval, ale protože má moc velké ego, už ho (projekt) neobdivuju.

Eskymáku, nevím kdes vzal minecraft.. Že by Vodacek měl nějakou lepší grafiku se fakt říct nedá..

Pokud se ten projekt dokončí (věřím že jo, protože je to potterhead a fakt ho to baví) tak o hráče nebude problém, tudíž nebudu muset dávat link sem. Psal sem to sem jen ze zájmu jiných hráčů..
« Poslední změna: Srpen 21, 2012, 09:54:13 odpoledne od Vodacek je osel »

Offline Geneticky změněný Eskymak

  • Klub ŽvB
  • *
  • Příspěvků: 4635
  • OXI!
    • Můj blog
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #237 kdy: Srpen 21, 2012, 10:06:02 odpoledne »
Hraj na obrázku je z minecraftu ale pokud sis přečetl komentář tak to jistě víš... a vodáček má určitě lepší grafiku než MC, to má i UO.

Offline Alexandr Brise

  • Příspěvků: 65
  • Temnota je v každém z nás a jen málo kdo ji ovládá
    • Alexův Život v Bradavicích
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #238 kdy: Srpen 22, 2012, 09:39:07 dopoledne »
Hraj na obrázku je z minecraftu ale pokud sis přečetl komentář tak to jistě víš... a vodáček má určitě lepší grafiku než MC, to má i UO.






Aby jste to nemuseli hledat :) Ale jestli jsme si to přeložil správně tak se jím jen inspiruje a nebo ho předelává na 3D model
« Poslední změna: Srpen 22, 2012, 09:42:58 dopoledne od Peccoskaify »

Offline Daniel Aaron Styx

  • Příspěvků: 502
  • „Hloupost se vyfackováním nedá vyléčit.“
Re: ZvB 2 aneb jak je to doopravdy
« Odpověď #239 kdy: Srpen 23, 2012, 03:44:55 odpoledne »
...Je to Němec, ale hru dělá v Angličtině, tak pak nebude problém abych hru přeložil.

My tu tvojí angličtinu známe :DDDDDD...

ty máš problém jak s českým jazykem tak s anglickým :D

To už bych si to radši přeložil v google překladači.. xD
« Poslední změna: Srpen 23, 2012, 03:51:08 odpoledne od Matthew Styx »